Ohrabrivanje i pohvaljivanje kao odgojne metode u radu djecom
Dana 6. i 7. ožujka pripravnik psiholog Dario Antić održao je interni stručni aktiv za odgojitelje i stručne suradnike.Cilj radionice bio je osvijestiti postojanje razlika između ohrabrivanja i pohvaljivanja, te naglašavanje važnosti njihove primjene u radu s djecom.
Aktiv je započeo čitanjem ulomka iz knjige Računaj na mene, iz kojeg su sudionici zaključili kako se pretjeranim pomaganjem djeci, njima zapravo šteti. Raspravljalo se o samopoštovanju, njegovom razvoju te načinima poticanja. U središnjem dijelu, psiholog pripravnik je razlučio komentare odraslih koji pripadaju ohrabrivanju djece, pohvaljivanju djece i komentare usmjerene na samo dijete, odnosno njegove osobitosti. Slijedila je vježba u grupama koje su činile po tri osobe. Svaka od njih se našla u ulozi djeteta, odrasle osobe i promatrača s ciljem ohrabrivanja, odnosno pohvaljivanja djeteta.
Sudionici su aktivno participirali i iznosili vlastita stajališta i dileme. Aktiv je završen vježbom „Ogledalo“. Povratne informacije sudionika su izuzetno pozitivne, kako za organizaciju i oblik stručnog aktiva tako i za bolje razumijevanje važnosti ohrabrivanja i pohvaljivanja djece.